Foto`s en snelle update

28 december 2014 - Paracas, Peru

Ik ga niet een hele lange update schrijven gezien ik morgen van plan ben er eentje te schrijven. Morgen ga ik namelijk naar de Ballestas eilanden en het reservaat van Paracas. Dit lijkt me erg indrukwekkend! Ik wil daarom alleen even vertellen via deze update dat er nieuwe foto`s online staan.

Ook wil ik even kort vertellen dat ik ondertussen ben vertrokken uit Lima en dat ik mij nu in een klein strandplaatsje genaamd Paracas begeef. Mijn reisplannen zijn ook lichtelijk aangepast. Mijn eerste plan was om eerst naar Pisco te gaan, dan naar Paracas en dan naar Ica. Echter na verder onderzoek bleek dat de plekken dusdanig dicht bij elkaar liggen dat ik beter gewoon direct naar Paracas kan gaan en vanuit daar Ica en Pisco bezoeken. Ik blijf hier tot en met 2 Januari en daarna ga ik verder naar Nasca (bekend van de nabijgelegen Nasca lijnen).

PS. ik heb ook besloten bij deze dat ik definitief naar Chili ga, ik weet nog niet precies waar naar toe maak in ieder geval naar Satiago de Chili en Valparaiso