Schaamteloze zelfpromotie

9 september 2014 - Groningen, Nederland

Zoals velen van jullie onderhand wel zullen weten ga ik nadat ik ben afgestudeerd een aantal maanden er tussenuit om allerlei spannende avondturen te beleven in het beelderige Zuid-Amerika. De meesten zullen ook wel weten dat deze reis nog een tijdje op zich laat wachten gezien ik hem gepland heb van begin november tot begin mei. Vanwaar dan deze blogpost kan je, je afvragen? Nou dat heeft een simpele reden: schaamteloze zelfpromotie! Via deze reisblogdienst ben ik van plan iedereen op de hoogte te houden van alle dingen die ik tijdens mijn reis allemaal mee maak en hoewel ik van plan ben al mijn verhalen te delen op Facebook weet ik ook dat ze niet door iedereen wordt gezien. Dus daarom blog ik bij deze een prematuur berichtje om iedereen die geïnteresseerd is naar mijn spannende avonturen te wijzen op het bestaan van deze blog  (annem.reislogger.nl) en tevens op te roepen om zich door wijze van een zogenaamde mailinglist te abonneren op deze reis(b)log zodat je altijd op de hoogte wordt gehouden van mijn spannende of mogelijkerwijs minder spannende avonturen. Dit kan je doen door op dit berichtje te liken en vervolgens op de volgende link te drukken: http://annem.reislogger.nl/notificatie en je e-mailadres in te vullen.

PS. het is natuurlijk niet noodzakelijk om dit berichtje te liken om je aan te melden voor de mailinglist, wel zorgt het er  voor dat meer mensen mijn berichtje krijgen te zien.