End of the trail!

11 april 2015 - Cusco, Peru

10-04-15 Cusco:

Aan al het goede komt een eind en zo nadert het einde van mijn reis in een zeer rap tempo. Zo ben ik gisten aangekomen in Cusco de plek waar een zeer nerveuze Anne zo'n vijf maanden geleden aan zijn reis begon. Een Anne die geen woord Spaans sprak en zeer onervaren was op het gebied van reizen. Hoe anders is het nu.

Inmiddels zit hier een doorgewinterde reiziger te balen dat zijn reis zo snel ten einde zal zijn. Zo heb ik nu een stuk minder zin om naar huis te gaan dan een tijd gelden. Ja ik mis thuis, mijn vrienden en familie en simpele luxes. Ik vind het reizen echter een stuk leuker en ik heb nu heel erg het gevoel dat het einde nabij is (och wat klinkt dat toch dramatisch!). Cusco is namelijk zowel het begin als het eindpunt van mijn reis. Aan al het goede moet een einde komen...

Om de kosten te drukken werk ik hier nu in een hostel gelegen vlak bij plaza de armas. Hier werk ik nu achter de receptie. Saai maar simpel werk. Er staat hier verder niet zoveel op de agenda behalve over een dikke week mijn Inca trail. Iets waar ik al heel erg lang naar uitkijk. Dit doe ik overigens op mijn verjaardag dus ben niet echt bereikbaar voor mijn verjaardag (och wat erg toch, het is bijna of ik het zo heb gepland). Daarna nog een weekje en dan vlieg ik terug!